2015. szeptember 20., vasárnap

Prabhupada alma

Valamikor egyszer valahol eltettem egy Durban utifuzetet, ami  a napokban a kezembe kerult ismet.
Sok felderitetlen teruletet ajanl . A kepek kozott talaltam egy erdekes templom belsot.
Igy vezetett az utunk ehhez a templomhoz.Alitolag Afrika legnagyobb krisna szentelye.
Pont ma, amikor idelatogattunk volt ez egyik foistenseg, Krisna felesegenek a szulinapja :) Sokadik.
Ugy latszik, h a mostan napok India jegyeben telnek. Gyonyoru ruhakban igazan szep nok hajlongtak es finom fustolok illata toltotte be a hatalmas termet.Szolt a zene , mindenutt viragok voltak. Mar a kezdetektol mosolygos papok vettek minket korbe, kezsegesen magyaraztak es engedtek fotozni.Sokan kezdemenyeztek beszelgetest velunk. Meg en is el tudtam mondani nehany mondatot  / HI
Kesobb levittek az istenno es ferje kis feldiszitett szobrat az udvarra es a toba egy makett hattyuba ultetve korbe usztattak.Ezutan iszonyu hosszu sor lett , mert mindenki a felallitott satorhoz ment  ahol kajat osztottak. Mi diszkreten felreultunk, h varunk amig kicsit csillapodik a sor. Erre az egyik fopap  szeruseg odajott es elorevitt minket, amolyan VIP vendegnek.....hat csak neztem....Jo lenne egy ilyen gyonyoru szari nekem is, de felek , h kilog a lolab es hiteltelen a viselet igy  hahahaha, na ezt jol megfogalmaztam  hihihihi.
Kaja alapja rizs volt ami kore sok kupac lett rakva, fogalmam sincs mik voltak,  annyit tudok , h nem volt egyik sem hus  meg egy pohar tea. Nagyon, nagyon helyesek voltak. Most mar tudom, h a test , mindegy h milyen, a lelek szamit.
Nagyon megragadott minkettonket a Krishna tudat es tanulmanyozni fogjuk azt, hogy hogyan tudjuk az eletunkbe beepiteni.





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése