2016. augusztus 15., hétfő

Hower Show -------avagy egy virágkötészeti kiállítás

Na tessék ! Megint valami ami még nem volt :)  Amikor még kijártam a virágpiacra Szigetszentmiklóson több neves és nagy tudásu virágkötővel kerültem kapcsolatba . Legmarkánsabb közölük szerintem Szabó János ,http://viragkoteszetszakma.blogspot.co.za/?view=mosaic kinek munkáit volt szerencsém több kiállításson is megcsodálni. Amikor megláttam az újságban egy itteni verseny kiírását rögtön eszembe jutottak azok a csodák amik a magyar kötők kezei közül kerültek ki. Itt több kategória volt ....nekem a kalap díszek tetszettek illetve a festett kalaptervek. Minden alkotás mellett el lehetett olvasni a kritikát illetve az indoklást.
Mindent lefotóztam , sajnos a hátterek kuszasága miatt  sokszor nem érvényesül a látvány. Egy csoportot még kiemelnék,a drapériákhoz is készültek alkotások.... ezek a hátterek  sokkal jobban bejöttek mint a virágkészítmények. Szinek, szinek , szinek a virágok és a ruhák itt tobzódnak a szinek  :) lássuk :




































































































 






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése