2016. szeptember 7., szerda

Inanda Dam ----avagy berezelve

Jött a hétvége és ismét kinéztünk egy uticélt..a nem messze elterülő ,mesterséges tóval gazdagított Inandát . Semmi különleges.... dombok lábánál elterülő kb Velencei tó nagyságu  felduzzasztott víz.
Bekerítve, kapuörséggel, normál.
Bálint kiszúrt persze egy táblát, hogy lehet vízreszállni ...így jellemezném...és azonnal be is fizette a lehetőséget.
Azért írom ilyen körmönfontan, mert gyanútlan voltam...
Parkoló...azt mondja nekem, hozzam a szőlőt és az esőkabit, hátha elered. No gyanu...no para
Lemegyünk a parthoz a CSÓNAKHÁZHOZ , ahol nincs csónak, de van kenu......nem nézett ki komfortosnak, de gondoltam...mi lehet?
Hát lett !!!!
Be sem tudtam valójában ülni.....nemhogy szőlőt enni majd út közben?
Iszonyatosan labilis volt...de nagy nehezen belevetettem magam , mögém ült a Bálint , majd nem történt azon kívül semmi, hogy inogott és én nagyon ideges kezdtem lenni.
Meg voltunk valójában fenekedve...hát én így el lettem volna de egyszer csak------minket megsegítvén ): ------odajött egy pecás és irdatlant taszítva rajtunk belökött a nyílt vízre.....Az összes hajam égnek állt, nemhogy nem tudtam evezni....a peremet szorítva , elfátyolosodott tekintettel konstatáltam, hogy távolodunk a biztonságot jelentő parttól. Ja , amúgy mentőmellény is volt rajtunk, amitől az egész még idegesítőbb lett...bár elég jól úszom, mégis úgy éreztem magam , mintha egy embercsempész lélekvesztőn himbálóznék az Adrián. Egy vizimadár landolt kb 20 méterre mellettünk, de úgy éreztem, hogy ez az attrakciót olyan hullámverés kíséri, hogy kiesek a kenuból menten.Utólag azt is bevallotta, hogy kb 2 cm -re volt a víz a peremtől...
Kértem a Bálintot, menjünk, nekem elég volt ez bőven, forduljon meg és próbáljon kievezni velem....
Hát azt mondja, hogy elég nehéz itt forgolódni, mert 20 cm-es a víz..... lenéztem...hát igen, nem tátongott mélység alattunk....de akár lehetett volna az is  :)  :)   :)
Visszacipeltük  a kenut és így...már jól kikenuzva magunkat ...kicsit megszégyenülten....én.....elhagytuk a tavat.
Bálint végül mentette a helyzetem....valószínüleg gyerek-kenu lehetett....még fotók sem készültek....a képek google készletből valók.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése