2015. augusztus 18., kedd

Naszut 6~osban

Orommel meselem nektek, hogy eskuvom es orok huseg fogadasa Balinttal hetfon 11orakor rendben megtortent.
Egy helyen mondtam veletlenul nemet az igen helyett, de rajtam kivul tobben atlattak a nyelvtani problemat, hogy dupla tagadasnal valojaban igent kell mondani (gyengebbek kedveert ket minuszbol mindig plusz lesz).
Fotok keszultek, kesobb felrakjuk technikai okok miatt, de most eppen naszuton vagyunk, Balintommal ot no tarsasagaban.
Itt Delafrikaban minden maskeppen mukodik.
Osztoznom kell rajta ket kiskoruval, ket kozepkoruval es jomagam is szivesen mulatom vele az idom.
Szoval ez most igy alakult, de tovabbi eletem is egy naszut lesz kettesben.
Tovabba raadasul vedelmi okok miatt el sem mondhatom hol naszutazunk egy kis rhinoceros csapat miatt. Senkinek nem szabad megtudnia hol novesztett majdnem egy meteres szarvat a fejere.
Szoval nehany nap es jonnek az eskuvoi kepek, addig erjetek be a naszuti kepekkel.
Reggeli setankkor az Ocean partjan furcsa maganyos macskafele labnyomokat vettem eszre. Addig nyaggattam Balintot mig megkerestuk az ort, hogy nyilatkozzon a nyomok eredeterol. Horgaszokat is megkerdeztunk es a Park kapujanal is feltettuk a kerdest, hogy MI EZ?
Barmilyen furcsan hangzik, valamennyien azt mondtak leopardok setalnak ejszaka az afrikai csillagos egbolt alatt ot meterre a szallasunktol. Ez azert erdekes szamomra kulonosen, mert pont tegnap ejjel kint setalgattunk a parton, neztuk a csillagokat es a latszo Tejutat es mogottunk ott settenkedett egy leopard...... velunk volt Balint harom eves kisunokaja aki nem nagyobb egy cerkof majomnal amelyre a leopard szivesen vadaszik.
Befejeztuk az ejszakai setalgatast a parton.
Mas.
Soha eletemben nem lattam kacago kirakati probababakat. Ime.

























4 megjegyzés: