2015. augusztus 29., szombat

Szakallas Szovopinty

Ezt a posztot egy egesz intim csaladi dolog kiteregetese femjelzi....

Bimbozo kapcsolatunk egy felfujhato camping agyon bontakozott ki. Nem mondom, h rossz volt, inkabb izgalmas es valtozatos. Hol imbolygott mint egy ladik a tengeren, hol egy godor aljan ebredtem de neha napokig nem tortent semmi ami megzavarhatta volna kettonk egyuttletet.
Aztan egy oszi napon addig sundorogtem az en Balintom korul, mig rajottunk, h a fejlodes utja ey igazi matrac.  Heureka, lesz akkor agy is !!!!!
Elmentunk tobb uzletbe ahol ilyesmit arultak es sok vizsgalodas utan megvettuk a fantasztikusan szuper, nem puha es nem fagyosan kemeny matracot.
Isteni volt rajta minden, amde egy reggel arra ebredtem, h hianyzik meg valami
A parkan latott szovopintyek jutottak eszembe, A him napokig csak csinositja a kecot, a tojo meg mindig csak lefitymalja....na ne, en elegedett vagyok csak egy kis korrekcio kellett meg.
Az en Balintom neki is allt nyomban es keszitett egy agykeretet....mesesest !
Dokumentaltam az esemenyeket, iszonyu jo reszidokkel, reggel elkezdte es delutan mar keszen is volt.
NAGYON BUSZKE VAGYOK RA !
















1 megjegyzés:

  1. Igazi férfi !!!!
    Megtartjuk 👍😊❤️!
    Még én is büszke vagyok Rá 😊 !
    Puszi Nektek 😘😘

    VálaszTörlés