2015. október 14., szerda

A lopasgatlo

Egy teljesen atlagos hetkoznapnak indult.....
Balint elment a munkahelyere, en meg reggeliztem, , elokeszultem a pesto kesziteshez, elolvastam a neten amit akartam, szotyorges felsofokon
Egyszercsak beallitott a Balint, h ha van kedvem elmehetnek vele Durban masik vegeben levo uzletbe valami izet venni......Nosza, csapot, papot itthagytunk  es mar mentunk is, semmi nem volt nalam csak a fenykepezogep.
Mar szeltuk is a habokat.....persze azert volt egy kis gond...a GPS~be nem tudta betaplalni a bolt adatait, marmint azt, h hol a bubanatban van ?
Hat ez itt azert eleg nagy gondot tud okozni. Legtobbszor csak koordinatakat adnak meg.
Sehogysem akartunk odaerni, lassan elhagytuk a varost, mar majdnem a repuloternel voltunk.
Na, ez igy nem lesz jo, Balint egy alaklmasnak tuno helyen kb a pampak kozepen lelassitott es egy utcaszerube behajtott, h megfordul. Mondom neki, h ha mar igy lelassultunk, probaljuk megint a cimet betaplalni a GPS~be. Leallitotta a motort...na, az asztan nem is indult el.....Ott alltunk a gyakorlatilag a semmibe. Van az autoba egy elektromos lopasgatlo, na az, szart be :)
Azt mondja nekem ....el,elmegy segitsegert....hova ? ........nem tudja.... jajajajajaj / nem szoltam  ):
Aztan par perc mulva kapott egy leallitott autostol egy nevjegykartyat, egy elektromossagos szereloert.
Felhivjuk ! A telefonunk se mukodik erre.....nalam meg nem is volt....alap !   :)
Aztan megis sikerult felhivni es lass csudat, odajott a szerelo es meg is csinalta :)
Kurvara melegem volt
Az uzletet nagyon nehezen talaltuk meg, barom egy ipari parkban volt.....viszont egesz uton fenykepeztem.
Lattunk egy nagy epitkezest, bevasarolo  kozpont lett volna, de epitesi hibak tomkelege miatt egyszeruen osszedult..... hat ezek a kepek a mai nap dokumentacioi lettek :)
Oleles

















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése