2015. október 11., vasárnap

Nem vennek valo videk

Tobbszorosen kulonleges dolgot kinalok nektek.
Egyreszt csodalatos bushman sziklarajzokat a vilag tetejen, masrezt azt, hogy mind ezt fotelbol kenyelmesen vegig nezdhesd hogyan jutottunk el odaig.
Irany a Fesuhegy!
Kellemesen el lehet autozni egeszen a labaihoz, majd ott kap az ember egy ugynevezett idegenvezetot, aki nyakaban a kulccsal, aki feljon egeszen a rajzokig velunk.
Az utolso szaz metert inmaron a kinyitott kapu utan tesszuk meg a rajzokig.
Muszaj ez a vedelem mert sok idiota ott hagyna a nevjelet "szeretlek Julis", igy vedik a tobb mint 3000 eves rajzok epseget.
Szoval mi is kaptunk egy ilyen hegyi zerget, aki konnyeden vette az akadalyokat, mig en mar nem annyira.
Megjegyeznem, hogy nem az eronletemmel volt a gond, hanem a teriszonnyal, mert egyre foljebb jutva egyre keskenyebb lett az ut, mindig meredek volt es mikozben dokumentaltam a fakat, viragokat, allatokat, sziklakat igyekeztem nem lenezni es nem arra gondolni, hogy egy rossz mozdulat es mar le is gurultam a hegyrol mint Gellert puskok a hordoban. Balint ekozben kedelyesen diskuralt a zulu zergevel arrol, hogy hogyan gyujtjak fel fuvet evente es lattak egy 7 m~es python~t, no es nem messze parducot is.
Idonkent megkerdezte tolem, amikor mar nagyon rezegtek a labaim, hogy vajon nem bantam~e meg a frigyet?
Most ugy raktuk fel a kepeket ahogy menet kozben keszultek, ha viragot lattam azt fotoztam, ha megpihentem akkor azt.
Tehat menjunk a Fesuhegyre (Kamberg) egyutt, 1750 m.
Itt vadnovenykent nyilik az arok szelen a kala, szedtem egy csokorral.






































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése