2015. november 12., csütörtök

Budapest

Tudom, hogy ez a blog Dél-Afrikáról szól, de most épp Magyarországon vagyok még néhány napig és nem bírom ki, hogy néhány fotó erejéig ne posztoljak erről.
Kőkemények a törvények , hiába vagyok hites feleség, ha lejár a vízumom, nekem is el kell hagynom az országot. Hát persze lejárt és mint egy becsületes megtűrt, jöttem. Nagyon örzik a határokat is, lőnek....nincsen semmi cicó.
Aki a zöldhatáron belopakodik, azt gyakorlatilag hagyjak, hisz a vadállatok nem kérnek senkitől útlevelet....annak annyi  ):
Az indulásom előtti utolsó hegyi kirándulásunkkor vigyázni is kellett nehogy átvándoroljunk Lesotho-ba, kis ország egy db hegy....itt a Dél-Afrika jobb szélén... lovas rendőrök őrizik a határt. Nappal maszkálnak éjjel jöhetnek a vadállatok.
Szóval ilyen vándorlás itt nincs, mint Európában.
Viszont gyönyörű az ősz Budapesten, és vár a nyár Dél-Afrikában.
Csoda érdekes program lesz dec. 5.-én , meg vagyunk hívva egy indiai esküvőre, 2 napos, már a meghívó is egy álom.
De erről majd később.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése