2015. november 27., péntek

Spiri :)

Reg nem keszult bejegyzes itt, de azert a tortenetek folytatodnak.
Hetvegen ismet a hegyekbe megyunk, elkeszult az iskolanak igert mozaik, de errol kulon irok majd.
Egy nagyon regi montazs kerult a kezembe a napokban. Budapesten voltam, mert lejart a vizumom, es persze nekem is el kell hagynom az orszagot, hiaba del~afrikai allampolgar a ferjem....no komment
Fiokjaimban , regesreg elfeledve lapult. Apukam keszitette rola, viccbol, fogalmam sincs milyen indittatasbol. Mindenesetre , ma latva ezt a kepet, teljesen elore latta a jovot. En nem !!!!
Nem is ertettem akkor , h miert helyezett ilyen tarsasagba? Lehet, h tudott mar akkor valamit?
Ja es a kutyam, a Dolli ott van a bal sarokban lenn
a kep kb 13 eve keszult.
Figyeljetek a jelekre, ugy latszik, vannak emberek akik tobbet tudnak a jovorol, mint mi , atlagemberek.
Ma mar en is hiszek sok dologban, ami regebben nagyon tavol allt tolem.
E kep valahol valamit igazol.....nem lehet veletlen, ilyen veletlenek nincsenek.


A masik tortenet:
 A dubai repteren megismerkedtem egy  picike novel, aki pont olyan tanacstalanul nezett korbe, mint en az elso utazaskor, csak neki nem jott a nyomorult~szallito :)
gondoltam, sok az idom, majd en elkalauzolom itt :)  / mar nagy volt az onbizalmam :)
O Sydney~be utazott a fiaihoz. Mind a haromhoz. Kerdem, hogyan kerultek ki a fiuk mar 10 eve, pont oda?
Kevergettem a rantast es kozben hallgattam Frei  Tamas musorat a hires magyar milliardosokrol, kezdi az alom ~tortenetet. Gondoltam abba a Forgacs ~fele hajogyarba az en fiaim is bekerulhetnenek. akkor erettsegiztek az ikrek a nagyobb fiu is csak 21 volt......
Fel evig kuldte minden heten a fiuk oneletrajzat Sydney~be a gyarba......egyszercsak a Forgacs felhivta, ott Bekescsaban, h ilyen kitarto anyuka...megnezne a fiukat. Eljott Bekescsabara, megnezte es kivitte oket. Ennek 10 eve, azota a Forgacs meghalt a fiuk meg sikeresek lettek, ahogy ez a pici asszony megalmodta.
Ez egy jo tortenet, az erdekes szamomra az, h mielott ezt elmeseltem a Balintnak....,o  elkezdte nezni a You tube~on a Frei Tamas musort......
Szoval fura az elet...
Most hetvege jon es irany a busmanok ivadekai

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése