2016. január 10., vasárnap

Oribi Gorge

Nekem semmit nem mondott ez a nev, es nem is vettem eszre Balint arcan azt a kis ravasz mosolyt.....
Gyanutlanul besetaltam a csabdaba, amirol az utolso percig hallgatott.
Oribi Gorge kedvence helye azoknak az embereket akik meguntak az eletuket, azoknak akiknek tul keves adrenalin jutott.
Hatalmas szakadek egy cuki kis fuggohiddal, iszonyuan mozog. Hosiesen elindultam rajta a semmibe at, de aztan kb 10 lepes utan, amikor mar erzi az ember azt a szar erzest a labaiban..... visszahatraltam.
Nem tudom megmagyarazni valojaban mitol feltem, de arra gondoltam nem kell ez nekem most.
Hatalmas esofelho ereszkedett le az egbol es szerencsemre semmit nem lehetett latni ebbol az urbol.












Balint lement a szakadek aljara is.
























1 megjegyzés: