2015. december 4., péntek

Afrikai virus

Nem hittem , h engem is eler a veg  :)
A Zamani kezdte, a Balint kollegaja, addig kohecselt es krakogott meg szipogott, mig ranyalta az en kedves ferjemre aki hazacipelte ezt a virust.
Itt most persze tombol a nyar....Nem olyan mint az europai, itt az ocean partjan pont olyan mint nyaron a jo oreg budapesti palmahazban laknal...meleg, , 100 %  paratartalom es esik az eso napjaban 2 x.
Evek ota, evtized ota nem voltam beteg, nathas meg vegkepp nem.  Alig latok ki a fejembol, jo szar...
Amde, a legszornyubb az, h holnap megyunk delutan a varva vart indiai eskuvore.
Meg szarit is vesz a Balint nekem,, h jobban erezzem magam.
lefotoztam a meghivot , 2 napos lesz....kaptam engedelyt  folyamatos tudositasrol. Most azt hiszem annyi vorobort fogok meginni, amennyi csak belemfer es rakoncentralok a kidugulasra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése