2018. november 24., szombat

A legnagyobb magyar falu 1937 / Orosháza

Miközben Bálint karate tudományát fejlesztette egy gyopárosfürdői edzőtáborban, nekem a városnézés nagyszerűsége jutott. Ma Orosházát sétálgattam át és gyönyörködtem meg.
Először az igényesen kialakított Fő teret láttam meg a hatalmas üveg körtefát szimbolizáló alkotással.
Valóban lenyűgöző de nem csak az alkotás, hanem a szépen kialakított park az őszi napsütésben.
Kis csavargással még a piacra is sikerült bekukkantanom . A Belváros rendbetett házai között még a Zombáról anno ide költözött  emberekről szóló emléktáblát is megtaláltam akik itt már nyugodtan és üldöztetés nélkül gyakorolhatták evangélikus hitüket. . Sok zöld és szobor teszi kellemessé és barátságossá a várost. Kossuth és Szent István jól megfér egymással szemben.
Még a Kétfarkúak is letették kézjegyüket itt :)
Gyopárosfürdő igazi wellness központ, mindenféle mozgásszervi kórságra remek. Mi nem vettük igénybe, hisz a karate edzések kellőképp rendbe tették a Bálint vázszerkezetét, nekem meg még egyenlőre semmi bajom :)






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése