2015. március 26., csütörtök

Az elso naptol kezdve nezem csak nezem ezt a varost.....annyira nem hasonlit semmire ahol eddig jartam.
Ket veglet, fekete es feher.  Nem ertettem, h miert nem setalok majd a Belvarosban...Annyia koszos az egesz es rendetlen, kaosz mindenutt.Nem feltetlen az attrocitas miatt.
A part a hotelek...meg-meg elmegy , az ocean nem koszos, nem szemetes, nincsenek algak.  Szines erdekes forgatag. Setalnak az emberek, gorkori, bicaj, gordeszka, minden fele nacio, muszlim, indiai, nagyon fekete, keves feher. A fekete ferfiak inkabb sovanyak a nok olyanok, mintha derekben elvagtak volna oket es a csinos felsotesthez 5 szammal  nagyobb altestet raktak volna. Kortol teljesen fuggetlenul. Legtobbjuk egyenes szalu vilagos barna muanyagbol keszult parokat visel. Nem mertem meg lefenykepezni egy not sem emiatt....talan meg lesz ra alkalom. 
Autobol otoztam a Belvarost, eldonthetitek ....jol tettem-e ? Utcak, emberek..10-11 kozott. Lehet keresni feheret a fotokon. Minden lepukkanva. Erdekes osszevetes : Nemetorszagban sem lattam felallvanyozott epuleteket  , ott megcsinaljak es az olyan 20 ev mulva is. Itt sem lattam, de itt  20 ev alatt osszedul. Talan a sos , paras levego miatt.
Autokat is fotoztam, h lassatok milyen a geppark.Sok szep auto van, De csotroganyok is , a taxik furgonok es tobb egymastol elkulonulo fuvart visznek. Persze 100-zal es mindenki nagyon mereszen, A legtobb ut 3 savos / meg nem mertem vezetni /  Egyenlore probalom tulelni az utazasainkat. Tablak  egesz jok, de nincs sargajuk, pirosrol zoldre valt es akkor  ...ami belefer
Bringazni csak az ocean parton lehet. B. vett nekem egy szupi jarganyt, amivel delutanonkent, itt a kertben a parkoloban gyakorlok. / Gyerekkoromban bringaztam 3 x hhahahha
Remelem belejovok es akkor meg fogok tudni logni minden utonallo es kigyo es oroszlan elol :)
ja a stuccokat itt  pl. hazorzesre is tartjak, khmmmm nagyon durva allat, baromi nagyot rug es kiabal.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése