2015. március 19., csütörtök

Marcus 14/15/

Kedves Mindenki, akik tudtak errol az utazasrol es akik esetleg valami kulonos veletlen folytan idetevedtek, jelentem itt vagyok a vilag masik felen Durban/ben az Indiai ocean partjan DelAfrikaban.
Mar az utazas elokeszitese is sok kerdojelet vonzott be. Rengeteg oltas, veszettseg ellen....igen, sargalaz ellen nem.....de hat talan nem kell majd ezzel foglalkozni, nem fogok oroszlanokat dedelgetni.
A vizum kerest ,miutan 3 honapra szolt a meghivas egybol visszadobtak es sokszor szuros szemmel kerdeztek tolem, h miert is akarok en ebben a meses orszagban ennyi idot eltolteni ? Vegul, szamomra teljesen meglepo modon B. levele * o hivott meg / intezte el az ugyet. Megirta, h felhaborito, h akadalyokat gorditenek az altala meghivott szemely utazasa ele.......erre megadtak azonnal. B. azt mondta, h itt mas torvenyek vannak.....leginkabb farkas torvenyek. majd meg fogom ismerni.
Atszallas Dubaiban.....nos  nulla angol nyelvtudassal nem vallaltam, de kertem az Emiratus reptarsasagtol amolyan foldi segitseget.Iaz, h ez azt is jelentette, h egy tolokocsiba ultetve talicskaznak at A. pontbol B. pontra, de hat a cel szentesiti az eszkozt.  Nem kockaztathattam egy eltvedes okozta geplekesest.
Ugy is lett, bar arra egyaltalan nem szamitottam, h 6  fiu fog  sorjaban tolni , mindig gondosan atadas, atveteli jegyzokonyvet irva. Szuper volt ! Vegul nem is volt semmi gond, gep elerve  es huss , atszelve Afrika.
A kisasszonyok a repulon kedvesek es csinosak, a gluten mentes taplalek miatt fokozottan figyelve voltam. :)
A reulon minden ules tamlajaban monitor van , TV, filmek szazai, zene, meg 2 kamera, egyik az amit a pilota lat, a masik az, ami felett a gep elhalad. Tok jo volt...
Leszallas elott nem sokkal kiosztottak egy nyomtatvanyt kitoltesre, persze angolul. Annyit ikerult kisillabizalnom , h az adataimat kerdezik. Ezzel elboldogultam, de a tobbit nem ertettem. Es akkor eszembe jutott az orok szabaly a foditasra.....keress kulcszot, akkor is, ha gozod sincs az egeszrol.
Es meglattam a FEBER szot ami nemetul ugyi lazat jelent...es megegy a syndrom......ebola....kesz !!!
Tudtam, no.no.no.no.  kiixelve az egesz. A szomszedom betette a cetlit a taskajaba, en is...tiszta sor, visszuk valahova :)
Leszallas es tenyleg, az utlevelvizsgalatnal ezt adta oda mindenki, persze en is :)
Rendben ment minden, atvilagitottak, nehogy egz barackmagot becsempesszek...
B. vart mar kinn es elkezdodott ez a hihetetlen utazas itt a vilag masik felen.
Elindultunk Joburgbol  Durban fele a barsonyzolddel boritott hegyeken keresztul.
Fotok kesobb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése