2016. július 4., hétfő

Méhkirálynő lelép a léppel és a néppel :)

Úgy szép az élet, ha zajlik, említi a mondás....de ebből azért már sok !
Magam sem értem, de úgy látszik az állatok szeretik a kertem , a házam. Eddig minden év nyár eleje a sün-invázióval kezdődött. Júniusban amikor a kis sünök már jól bírják a gyaloglást és élvezik a felfedezést, elindul a család új lakhelyet keresni. Éjjel  kezdik a vonulást és az én éber kutyám ezt bizony zokon veszi és éktelen üvöltéssel jelzi a jöttüket. Ma a Dolli már annyira süket és vaksi, h ez az ügy nem volt napirenden. Ellenben van más :) A Méhek ....
Most ők szemelték ki a házat és lazán beköltöztek a földszinti szoba redőnytokjába.
Nem látszódott, h mennyi , csak a jövés-menés és a halottak amikor a redőnyt huzogattuk.
Miután allergiás vagyok a méh mindennemü előfordulására, a dolog égetővé lett....na nem akartam szegényeket felgyújtani, de a költözésüket sürgettem volna. De hát nem oly egyszerű ez.  Már azon kiakadtam, h a sok méhész és mentesítő megkérdőjelezte , h tudok-e különbséget tenni darázs és méh között? Hát persze ! a bundás bekecs vagy élénk sárga csíkos pizsama még egy szőke nő számára is szembetűnő...
Önkormányzat nem vállalta, mert nem a kéményben volt.... / no komment /
Végül sok reményteli telefonhívás után jött egy pár és 6 órai kemény munkával és hajmeresztő bátorsággal a kb 20 000 tagot számláló meglógott méhcsaládot befogta. Ők viszonylag jól tűrték a molesztát és nem csípték halálra a Dollit / kutya / .
Remélem szeretni fogják az új kecót és nem jönnek vissza. Ma romeltakarítás várható :)
Szerencsére nem afrikai vadméhek voltak :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése