2016. október 8., szombat

African Palace....Ammazulu

Nekem mindig jut egy kis kuriozum, egy kis csemege, olyan amire epp nem is gondoltam, hogy reszem lesz benne.
Itt Del-Afrikaban meglehetosen keves  epiteszeti remekmuvel talalkoztam.
Annyit mar eszrevettem, hogy nagyon szeretik az europai elemeket belecsempeszni az epuletekbe. Mar meg sem lepodok azokon a viskokon amelyek hullampalaval boritottak, am de dor oszlopok tartjak a tetot . Ilyen es ehhez hasonlo otvozet sok van. Ma egy epiteszeti csodat mutatok be nektek.
A Durban koruli dombok egyiken a Kloof-on , fantasztikus nemzeti park mellett talalhato ez az 5 csillagos luxus szallo. A szavam elallt, lelegzetem benn akadt. Remelem a fotoim  visszaadjak a latvanyt. Az oszlopokon tobb helyen a zulu gyongyfuzes egy-egy remeke be van agyazva motivumkent. A hihetetlen ossze-visszasag olyan egysegben volt es harmoniaban. hogy ezt legfeljebb Gaudi szarnyalhatta tul. A mi epiteszunk is kepzett epitesz mester, aki kepes otvozni az afrikai nepi motivumokat az epiteszeti funkcionalis elvarasokkal. Tobzodtunk a szinekben...hat ezt latni kell :)
A kert harmonizal az epulettel es megmutatja Afrika gazdag novenyvilagat minden mesterkedes nelkul. Le voltunk nyugozve :)
Remelem sikerul megismerkednem az alkotoval,  o tervezte es kivitelezte a szallot kivul es belul....mindent. Batrake a szerencse :)


































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése