2017. július 3., hétfő

Aloe fesztivál 2. rész élet a bozótban

Vasárnap reggel ismét felkerekedtünk és irány Ashburton, méghozzá a legtávolabbi helyszín , ami így volt jelezve: Hackland, Aloe Garden.  hm.,...
12 km-re volt az eddigiektől, döngölt földút , por és velejárói, itt ott feltünt egy kis cukornád ültetvény....ami azért emberi tevékenységre utalt.
Nos egyszercsak egy kis nem odaillő pálmafasor és tábla ...hurrá Venue 6 !
Megérkeztünk, rengeteg autó, ideiglenesen, fűnyírással kialakított parkoló. Aztán haladva a nyilak mentén bejutottunk a kertbe ahol csomó ember ült körbe egy csinos előadónőt. Nagyon érdekesen  és szemléletesen arról beszélt, hogy a kerti állatoknak, bogaraknak és madaraknak mekkora szerepe van abban, hogy a kert  funkcionáljon. Valójában sima európai biológia óra volt :) Úgyhogy , én fogtam magam és ott is hagytam a Bálintot, szíjja magába a tudást, én meg addig lefotóztam mindent ami tetszett. Hát sok volt !
Rengeteg különféle eloe-t elültettek itt, de  nem csak azt hanem néhány igazán fotóra érdemes gyönyörűséget. A ház is nagyon kellemes otthon látványát nyujtotta , volt medence is, az engem ugyan nem hozott lázba, de megdöbbentett, hogy itt a semmi közepén még ilyen is van...
Ezután visszaigyekeztünk a 4. farmra az orchideák beporzásáról hallgatni egy igen sharmos afrikaans fiataembertől egy színvonalas előadást.
Minden világos ! Darwin tévedett :)
Ez után vadászkutya kiképezés bemutató volt , hát itt is kész voltam :) Nagyon tetszett, bár én még ilyet sosem láttam, tanulatlan kutyám miatt ez a kutyasulis téma kimaradt az életemből.
És a nap csúcspontja a Toprock múzeum bozótbeli farmján egy kis kirakodó vásár és
Kigyó bemutató
Sajnos az előadó férfinek semmi rutinja nem volt abban, hogyan lehet nyilt területen hangosan beszélni, a mikrofonnal is csak gondjai voltak, végül megszavaztuk, hogy inkább tegye le a mikrofont és a kigyókra ügyeljen, mert bizony némelyik olyan fürge volt és tisztára Hudini, hogy én is csak pár ocska képet birtam összehozni :)
Elnézést :)
Nagyon szuper két nap volt !








































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése