2017. szeptember 24., vasárnap

Totsiens Namaqualand ,dit was goed met jou !

Minden út egyszer elér a végére és mi is arra felevettük az irányt.Most már többnyire az Atlanti óceán partján haladtunk vissza Cape Town-ba. Miközben a tájat néztem a buszból, elmerengtem azon, hogy miért ez az irdatlan különbség a régiók között? Miért tiszták erre az utcák? Miért nincsenek kéregető emberek? Miért nincsenek szögesdrótok és miért lehet gyalogosan sétálgatni az utcákon?
Erre nincs más maagyarázat csak az, hogy erre más az emberek összetétele, más népcsoport lakja, akik másképp gondolkodnak. És ők a "szinesek " . A fehér ember mindenhol hasonló értékrenddel bír. Itt a színesek azok akik átbillentik a mérleget, ők azok akik eredetük miatt a fehérekhez akarnak tartozni és emiatt őhozzájuk hasonlóan viselkednek. Ők egy jelentős tömeg itt.
Nézzétek meg ezt a kisvárost , a neve Paternoster. Egyszerűen gyönyörű
Ígyekeztem több házat is közelebbről lefotózni, a teraszok a kémények, a szineik, a spaletták, mind lenyűgöztek engem.A közelben van Eland's Bay ,itt kijönnek a languszták a partra az algavirágzástól fellépő miatti oxigénhiánytól....egyszerűen összekapkodják őket, régi, bevált módszer :)
Holnap irány vissza Durban-be ahol megkezdődött a nyár, a mindannapos esők még párásabbá teszik a levegőt. Itt Namaqualandban 1 hétig tartott az eső, ki is virágzott minden de ennyi volt....ezt az időt csíptük el.....
A busz utasai közül 4-en jártak már Budapesten, ami szerintem nagyon jó arány és az egyik hölgy Esterházy ivadék volt :) Most fog családfát kutatni :)


































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése