2015. április 24., péntek

A fiuk a banyaban dolgoznak


Nem tagadom imadom a gepeket, a technikat....majdnem  elutaztam en is ide a banyaba ahol Balint sertepeltelt 2 napot. Aztan megis az izgalmat valasztottam, milyen egyedul lenni  otthon.
Itt azert elmeselnem, h egyik kedvenc baratnommel beszelgettem este a skype ~ on amikor a mosogep bakelit csove lecsuszott a helyerol a kore, ....nagyot szolt....mindketten annnyyyyira megijedtunk, h most tornek be es harapjak el a torkom, h percig csak ledobbenve figyeltunk ki a fejunkbol.
Most azonnal felallsz es megnezed mi volt az ? Szolt ram , persze neki konnyu onnan Budarol adni az eszt....igazi szivzur volt...de aztan nem alltam fel, hanem erosen memorizaltam a targyak allapotat es rajottem, mi okozta a hangot. De, jelentem, szar erzes volt.
Szoval, Balint elroppent a Kalahariba, utazott 2 fele repulovel, autoval, vonattal . Hozott nekem csiszolatlan tigrisszem kovet es mas kevesbe ismertet, amik ott hevertek szerteszejjel. Gyemant nem volt .. :)
Hat igy nez ki egy csini kis mangan banya :


vasko


kvarcid


kvarcid alatt mangan


mobil kotoro


kulszini fejtes


mergezo sivatagi dinnye


kulszini fejtes


silo


kozelrol a silo  :)


tamfal gabbion


Balint itt is talal viragot :)


vasko / nagyon szep


ez egy normal utasszallito repulo csikja


Kalahari sivatag


Kalahari sivatag


pofas kotoro


Kalahari


Kalahari

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése