2015. április 7., kedd

Ok igy mulatnak

Zenei fesztival Delafrikaban is nagyon nepszeru a fiatalok koreben, de  miutan ezt itt pont 26 . alkalommal rendeztek meg, hat azert volt rajtunk kivul nehany idosebb arc.
De tulnyomo tobbsegben fiatalok es feherek.
Sunyi modon fotoztam oket, ezek a kepek szerintem absolut mutatjak a hangulatot.
Mellettunk levo satorban 6 fiu lakott.....egesz ejjel dumaltak a tuz mellett, bar nagyon keves szot tudok angolul, kb 5 perc utan pontosan ertettem, melyik az a kotoszo ami minden mondatukban  3 x minimum szerepelt hahahaha
Nagyon helyesek es baratkozoak voltak, de nem csak ok, hanem  szinte mindenki szolt hozzank  hahahaha, / Balinthoz..../   De egy pakistani szarmazasu csapat is ha csak tehette odajott dumalni, nagyon jo volt az egesz.
Osszebaratkoztunk a vega kajat arulo nagyon kedves es erdekjlodo pappal. Imadtam a foztjet.
Balint idonkent erzett mindenfele drog illatot....en nem tudtam ezt beazonositani, de senkit nem lattunk allapotban......
Nagyon hideg a tel.....mondtak sokan , es kulonfele pufajkakat huztak ejjelre magukra, szerintem friss tavaszi szello lengett ....hat ez mar csak ilyen, ha az ember lanya  europai.
Ja es meg odafele menet  meg kellett szallnunk egy panzioban,/ amely valojaban egy afrikans kocsma volt/ mert rank esteledett. Itt persze a vacsora elott mar ment a skanderozas a csapos...tulajjal. sot egy naszutas par  meghivott minket egy valamire amitol en olyan zsibbadt lettem, h ketsegbeejto....
recept.
Tegy egy poharba egy kisebbet es a kicsit toltsd meg Jagermeisterrel ...kore pedig ontsel Redbullt.
Na ezt egyszerre horpintsd ki.
Kepes illusztracio a kovetkezo fejezetben.
K.O.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése