2015. május 22., péntek

Egy uj szerelem

Mikozben gyonyorkodom a termeszet csodaiban , megerintenek olyan latnivalok amelyekkel mar fiatal koromban szoros baratsagot kotottem.
Ezek a textilek, Mar egyszer regen fellangolt a szerelem, de elhagytam ot egy masikert  :)
Nem volt igazi valas, mert meg utana sokaig osszejartunk  :)   par evig meg selyemfestes formajaban belopozott az eletembe.
De most megint megsimogatta a lelkem , ram mosolygott egy csodaszep nyomott mintas abroszrol es nem enged...
Balint hihetetlen konstruktiv az ugyben, nem feltekeny, inkabb beszallna harmadiknak :)
Vett egy hosszu 10 cm szeles deszkat , en meg elorajzoltam ra a nyomomintakat. Vettunk vesoket , h kifaragja es lesz nekem pecsetelom. Az apukaja asztalos mester volt....igy azert valami eselyt latok a terv realizalasara.
Szeretnek nehany hasznalati targyat kesziteni, fuggonyt, abroszt meg nehany diszparnat.
Nagyon szepeket lattam, horrorisztikus arral,
Ma elmegyunk vasznat venni, sikerult egy lelohelyet kinyomoznunk, nincs annyira zuros helyen, h le kelljen mondanom rola....ez ugye itt absolut szempont.
A halpiac azert kerult le a napirendrol pl. mert a Viktoria Secret~ben volt es ott egyszeruen nem mertem kiszallni az autobol....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése