2015. május 6., szerda

Fekete nok

A nok sokszor inkabb a masik noket nezik meg es nem a ferfiakat. A ferfi a not nezi,  a no  is a not :)
Na ezt most jol osszekavartam. A lenyeg, h az itt elo nok zome nem akar igazi fekete nonek tunni. Inkabb barmi masnak csak annak ne.
Kicsit izgultam a szoke hajam miatt meg indulas elott, de  be kellett latnom, h siman el tudok vegyulni az afrikansok kozott. Sok a szoke no es ferfi egyarant. Viszont szembe otlo a rengeteg egyenes szalu haju parokat viselo no. Iszonyat furak. Olyanok, mint a kirakati babak, jol fesultek. A paroka barna  vagy esetleg sotet voros. Meg egyszer sem mertem lefenykepezni oket.
Viszont van egy reteg aki borsos aron befonatja a kunkori hajat , nos ezek a nok szepek.
A koreografia a kovetkezo szokott lenni. En kinezem a csajt, majd Balint nagyon kedvesen megdicseri a frizit, majd megkeri a pirulo not, h engedje meg nekem / en az afrikai tradiciokat tanulmanyozo muvesznek  Europabol /  h lefenykepezzem.Ez hatni szokott es ezeket a szerintem szep frizurakat szeretnem megmutatni Nektek.
A legtobb nonek hatalmas buboskemence tipusu feneke van, kortol teljesen fuggetlenul.Szerintem a kaja sem befolyasolja, egyszeruen odanol. Fiatal gyereklanyok is ilyen fazonuak. Sokan futnak, kocognak az ocean paton talan igy akarnak e puttonytol szabadulni.... Ez egy nepszeru hely, mi is itt szoktunk bicizni, bar ugy latom, mashol nem is lehet. Sehol nem lattam bringasokat csak itt. A ferfiak legtobbje valamifele fejfedot hord, nekik nincs parokajuk, igy biztosan tartanak a leegestol. Sok fiatal ferfi vastag szines kotott sapkat visel. Nem merek szinte rajuk se nezni, mert kitor belolem a nevetes, fotozni meg plane nem ....Talan a tel  miatt is hordjak, mert hogy itt a tel, nappal csak 24 fok, ejjel 20. Tegnep este a parton annyira fujt a meleg szel, h nem tudtam 2 kocogo ferfit lehagyni a bringaval. Olyan voltam mint Amunsen a homezon a regi Delta elejen :) Emlekeztek ? hahahaha
https://www.youtube.com/watch?v=X4r1YJc63Ek
Na , elnezest a csapongasert.
Jojjenek a csajok es a sapka :)

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése