2017. február 6., hétfő

Country Hotel Montagu

Ezt a fejezetet kifejezetten azoknak ajánlom akik kedvelték e stilust az art deco-t.
Én bolondultam érte, sok tárgyat is vásároltam anno és az építészet is lenyűgözött.
Azt, hogy Dél-Afrika szívében belebotlunk egy ilyen unikumba, hát nem is reméltem.
A tulajdonos Gert Lubbe és a vezérigazgató P.J. Basson közösen munkálkodtak azon, hogy ez a szálló megőrizze a 30-as évek hangulatát. Nem csak bútoraiban, hanem a tálaló edényektől a szervíz összes darabjáig, a lámpák és különböző kiegészítők, a szőnyegek, de még a kilincsek is e kort idézik.
Amikor megláttam a képeket.....hm....gyönyörűséges másolatok, nem reprók voltak !
Tamara de Lempiczka a korszak első sztárja ! Híres gyüjtői egyike pl Madonna.
 Egyik legszebb képe alatt fogyaszthattam el reggelimet
A személyzet végtelenül kedves és mosolygós volt. Nagyon segítőkész és informatív.
Megtudtuk, hogy a tulajdonos fenséges régi autókat is tart amelyeket ki is lehet kölcsönözni.
A harminc szobára negyven alkalmazott jut , ez elég magas szám,  családias kapcsolat van ami előfeltétele a jó munkamorálnak .
A képeken kívül felleltem egy filmet is róluk, érdemes azt is megnézni.
https://www.youtube.com/watch?v=QRmEjrTX4Pg
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése